onsdag den 22. marts 2017

Roman Reigns tribute // Pain // March 2017 - (og en update på min stjålne video)

I morges stod jeg op til en mail fra YouTube om, at de havde taget action og slettet min stjålne video på hans channel. Han tog det ikke pænt og sendte mig en svinsk besked om, at jeg var et røvhul, og at han vil ødelægge hele min channel. Vi får at se. Jeg håber selvfølgelig, han bare raser af og glemmer alt om det, men sådan ender det sikkert ikke.

Anyway, eftersom det var min Roman Reigns tribute, der blev stjålet og nu er slettet, så har jeg fejret det ved at lave endnu en Roman Reigns tribute. Jeg havde stadig en del klip liggende fra sidste gang, jeg ikke fik brugt. Derfor kunne det gøres lidt hurtigere end normalt, om end jeg stadig har brugt omkring fire timer på det i dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar