torsdag den 16. marts 2017

En af mine videoer er blevet stjålet

Jeg skal lige have nogle frustrationer ud. Jeg er så gal lige nu. Jeg vågnede i morges til en besked på YouTube, hvor en person gjorde mig opmærksom på, at min Roman Reigns tribute video var blevet stjålet af en anden. Jeg fandt accounten, og ganske rigtigt... der var min video uploadet som om, den person havde lavet den. Jeg brugte dage på den video, og en eller anden idiot brugte fire minutter på at stjæle den. Så nu har jeg sat min første copyright sag i gang, men jeg ved, YouTubes copyright system er elendigt, især når det ikke er videoer, man tjener penge på.

Personen havde også stjålet videoer fra to andre personer, og jeg kontaktede selvfølgelig begge to og gjorde dem opmærksom på det. Så kan jeg jo kun håbe, at de også anmelder personen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar