søndag den 19. februar 2017

Joseph Conners' svar på min tribute video til ham

For to dage siden postede jeg et indlæg med en tribute video til den engelske wrestler Joseph Conners. Joseph er generelt en rigtig flink mand, som er god til at svare hans fans på Twitter. Han har svaret mig et par gange før, endda joket med at han er villig til at komme herned og give min irriterende nabo et righteous kill (et af hans finisher moves) for at torturere mig med techno musik flere dage i træk, hvis jeg bare ville give en førsteklasses flyvebillet.

Anyway, tilbage til hvad dette indlæg drejer sig om. Jeg lavede jo som sagt den video, og jeg prøvede at sende den til ham på Twitter. Jeg var ikke sikker på, om han ville svare, eller om han overhovedet ville kunne lide videoen, men det kunne han, og jeg er rigtig glad. Et simpelt svar men nok til at give mig et stort smil resten af dagen.

Så her er lige et screenshot af det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar