søndag den 1. januar 2017

Ugen der gik: uge 52

Så nåede vi gennem årets sidste uge. Jeg var ikke sikker på i begyndelsen af 2016, om jeg ville ende med at lave sådan et indlæg her hver eneste uge hele året igennem, men det gjorde jeg.

Vi var til julefrokost hos mine forældre mandag. Min bror, svigerinde, nevøer, fætter + kone og børn kom også. Det var hyggeligt.

Vi var på den årlige shoppingtur i Rosengårdcenteret sammen med svigerfamilien. Hyggeligt som altid men der var alt for mange mennesker derinde, så vi tog tidligt hjem. Jeg fik dog en ny sandfarvet top, som var sat helt ned til 105 kr.

Thomas kom på besøg. Det var hyggeligt lige at have ham hængende nogle timer. Det var også længe siden, jeg havde set ham.

Vi var ude og spise hos mine forældre torsdag. Det var taget hensyn til mig og lavet et par rødbedebøffer ved siden af den steg, de andre fik. Tak mor.

Nytårsaften blev brugt som altid i selskab med Grill og Heidi. Vi fik prøvet den nye udvidelsespakke til Det Dårlige Selskab. Det er altså et sjovt spil.

I denne uge så jeg:
Sense8: A Christmas special
Et afsnit på næsten to timer, så det var jo ligesom en spillefilm. Sæson 2 skal først komme til maj, men de havde altså lavet sådan en Christmas special.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar