mandag den 2. januar 2017

Ændringer på bloggen

Hele 2016 lavede jeg jo en "ugen der gik" serie. Denne serie har jeg ikke tænkt mig at fortsætte i 2017. Da jeg startede på den, kunne jeg på ingen måde vide, at jeg i 2016 ville blive så syg, at jeg var gennem flere undersøgelser på diverse hospitaler og et par operationer. Det har et eller andet sted været rart at kunne dokumentere dette forløb, og det var også noget af det eneste, der fik mig op fra sofaen i lang tid, hvor jeg stort set ikke kunne bevæge mig pga smerter.

Men anyway, jeg ønsker ikke at køre denne serie endnu en gang. Det sidste lange stykke tid har jeg ikke rigtig følt for hverken at se tv eller læse. Jeg sidder mest ved computeren og skriver historier eller laver tribute videoer, da det er det eneste kreative, jeg rigtig føler for at lave for tiden. Videoerne deler jeg herinde, men historierne deler jeg kun på en hjemmeside, som er ment for dette. Det er fanfiction, og jeg skriver alt andet end stuerene historier, så det synes jeg ikke skal ind på bloggen.

Jeg overvejer måske at samle en "månedens bedste" med, hvad jeg har set og læst i stedet for, men jeg er langt fra sikker på, jeg ender med at gøre dette. Det er bare en tanke, jeg lige pt leger med.

Men det er altså, hvad der bliver ændret for fremtiden. Jeg er her stadig, og jeg vil stadig lave indlæg med hverdagsting, når jeg lige føler for det. Det vil bare ikke blive en fast ting med alt, hvad jeg har lavet gennem ugens løb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar