søndag den 25. december 2016

Ugen der gik: uge 51

Der skete ikke meget de første fire dage af ugen. Jeg har egentlig bare siddet ved computeren og hygget mig med at skrive historier, lave video og spille computerspil.

Jeg gennemførte Playstation spillet Until Dawn for tredje gange. Denne gang lykkedes det mig at få 6 ud af 8 ud i live. Teknisk set overlevede 7, men den sidste fik jeg lavet om til en wendigo i stedet for, så han tæller ikke rigtig. Jeg giver ikke op, før det lykkedes mig at få dem alle ud i live.

Fredag tog mine forældre mig op på Asia restaurant for at spise middagsmad. Det var hyggeligt, og der var ikke særlig mange mennesker så tidligt på dagen.

Juleaften gik fint. Caspers fætter havde sin kæreste med. De studerer begge i Østrig, og hun kommer fra et helt andet land (jeg har glemt hvilket), så der måtte snakkes engelsk, men det gik fint.

I denne uge så jeg:
Roadblock: End of the line
Årets sidste wrestling PPV. Det var godt. Ikke fantastisk men godt.
D.A.D.: True believer
En dokumentar om det danske band D.A.D. med 25 års private optagelser fra deres liv sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar