søndag den 18. december 2016

Ugen der gik: uge 50

Jeg prøvede at lave vegansk jordbæris, og det smagte helt fint. Casper kunne også godt lide det.

Jeg skulle pludselig passe den ældste nevø, da han var kommet til skade. Han havde fået en stol ned over foden, så hans ene tå var blå. Den lille slyngel stjal min computer det meste af tiden, han var her.

Vi tog til et wrestling show i Horsens med Dansk Pro Wrestling. Det var første gang, vi tog et kig på den danske wrestling scene, og det fortrød vi bestemt ikke. Det var en fantastisk oplevelse, og vi skal helt klart se dem en anden gang igen. Det gik dog galt i en chain match, hvor den ene havde kæden rundt om halsen tre gange og blev slæbt rundt på ryggen af modstanderen. Han blev nemlig kvalt og endte med at besvime pga luftmangel, så kampen måtte stoppes, og fem mennesker røg hen for at befri ham for kæden og få ham vækket igen.

Vi var til Conrads 8 års fødselsdag i går.

I denne uge så jeg:
A haunted house
En parodi på Paranormal Activity. Desværre var den ikke særlig sjov.
Tell me how I die
Egentlig en spændende film men en åben slutning. Jeg så den for at se, om Ryan Higa kan spille en alvorlig rolle. Han skal vist bare holde sig til den komiske side, han altid viser på YouTube, men det var stadig sjovt at se ham i en rigtig filmrolle.
13th
En Netflix dokumentar om hvordan mørke mennesker stadig bliver straffet bare med fængsel osv efter slaveriet eller er ophørt, og hvordan de to ting egentlig hænger sammen. Spændende dokumentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar