søndag den 11. december 2016

Ugen der gik: uge 49

Vi startede ugen ud med en dyr regning. Vi havde fået stenslag, så forruden i bilen skulle skiftes. Det kostede næsten 3300 kr. Ikke en sjov regning at få i julemåneden. Det var da godt, jeg købte alle julegaverne før december.

Vi var nede ved svigerne til den årlige konfektdag. Min endometriose og min mave rottede sig sammen og var meget lede, så jeg lavede ikke noget konfekt. Jeg havde mange smerter, så jeg sad på sofaen med min tablet hele aftenen og så wrestling.

Jeg var ude ved mine forældre for at lave havregrynskugler med min mor. Det er min oldemors gamle opskrift, vi stadig bruger, og der findes altså ikke en bedre opskrift. Jeg er så heldig, at jeg ikke kan lide de fleste julegodter, så der er ikke noget, der frister, når jeg går gennem supermarkeder ved juletid, men mit eneste svage punkt er de havregrynskugler.

Jeg købte billetter til WWE showet d. 14. maj til næste år. Jeg glæder mig helt vildt til at se dem live. Det er meget stort i min verden.

I denne uge så jeg:
TLC: Tables, ladders and chairs
Et wrestling PPV. Det var virkelig godt. Der var kun en kamp, jeg ikke var særlig vild med. Resten var fedt. Hvem skulle have troet, Kalisto og Baron Corbin kunne levere så suveræn en chairs match? En af de bedste jeg nogensinde har set.
Sæson 3 af Black sails
Det er virkelig en god serie. Så trist af de valgte at "aflive" Captain Vane rollen. Han var ellers min favorit.

I denne uge læste jeg:
Matias Seidelin - Allahs danske krigere
Det er et spændende emne, men bogen var tung at danse med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar