mandag den 21. november 2016

Women in WWE tribute // Whore // November 2016

Jeg har i weekenden knoklet med endnu en tribute video. Jeg ved godt, det er to meget hurtigt efter hinanden, og det tempo har jeg ikke tænkt mig at fastholde. Lige nu har det bare været sjovt at prøve. Det er jo en anderledes måde at være kreativ på, om end det tager rigtig mange timer.

Jeg valgte at lave en tribute til nogle af de forskellige kvinder, der arbejder eller har arbejdet for WWE. Hvad kan jeg sige? Bad ass women!

Jeg ville have lavet den på sangen "Big bad wolf" af bandet In This Moment, men den sang er desværre ikke tilladt at bruge. Det var deres sang "Whore" til gengæld, så jeg valgte den, da teksten handler om, hvor stærk en kvinde man kan være, selv om man har kæmpet sig gennem en masse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar