søndag den 20. november 2016

Ugen der gik: uge 46

Det meste af denne uge har været brugt ved computeren. Jeg har skrevet historier, og jeg har lavet videoer. Sidstnævnte tager rigtig mange timer blot for at samle en video på 3-4 minutter.

Jeg præsterede at overbooke os fredag. Først på en bustur til Tyskland med mine forældre og så til Faaborg om aftenen, hvor Casper skulle til julefrokost, og jeg skulle sove hos svigerne. Jeg endte dog med at blive hjemme i stedet for, for jeg var alt for træt efter turen til Tyskland.

I denne uge så jeg:
Food choises
En dokumentar om at spise vegetarisk. Den var spændende og lærerig.
Bloodlust: Tournament of death
En dokumentar om den årlige tournament of death i wrestling firmaet Combat Zone Wrestling. Den var rigtig god, men man skal bestemt ikke være bange for at se blod, når man ser den.
Nurse 3D
Blodig og sjov gyserfilm. Hovedrollen spillede dog desværre ikke så godt, men det gjorde alle de andre til gengæld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar