søndag den 6. november 2016

Ugen der gik: uge 44

Vi havde 2 års bryllupsdag i denne uge. Vi måtte dog fejre det dagen før, da Casper var væk hele dagen på den rigtige dato. Jeg lavede fyldte peberfrugter. Ikke noget fancy. Det var hyggeligt.

Jeg var som sagt alene hjemme i næsten to dage. Han tog af sted tirsdag morgen kl 5 og kom først hjem næste aften.

Jeg var i biografen sammen med min mor. Vi så Inferno. Min mor er helt vild med bøgerne, og jeg tager bare med ind og ser filmene, da hun gerne vil give mig turen. Den var helt okay.

Marie skrev fredag morgen og spurgte, om jeg ikke kom til Odense og shoppede om eftermiddagen, så det gjorde jeg. Casper skulle alligevel derind og spille kort, så jeg hang ud sammen med hende hele aftenen. Det var som altid rigtig hyggeligt, og jeg fik et par nye bukser og lidt kreative ting fra Panduro.

Vi var til Halloweenfest i går. Det var bare så hyggeligt.

Vi prøvede at lave spinatvafler. Det var en opskrift, der var i denne uges Ude og Hjemme. Hold da op, det smagte godt. Det er min nye yndlings spise.

I denne uge så jeg:
Hell in a cell
Et wrestling PPV. Det var godt. For første gang nogensinde skulle to kvinder ind i buret og kæmpe, så det var blæst stort op.
Most likely to die
En gyserfilm om en high school reunion, og så begynder de alle sammen at dø. Det var faktisk god.
Sæson 3 af Black mirror
Det var ligesom med de to første sæsoner. Nogle af afsnittene var helt igennem fantastiske, mens andre haltede lidt bagefter.
The ivory game
En dokumentar om krybskytteri på elefanter for at få fat i deres stødtænder. Det er en trist dokumentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar