søndag den 30. oktober 2016

Ugen der gik: uge 43

Denne uge startede ud meget trist, da jeg mistede min hamster Poro. Han var gammel, og vi vidste, det var på vej, men derfor var det stadig noget, der gjorde mig ked af det.

Jeg har haft meget ondt i siden igen i denne uge. Det er så irriterende, at det ikke er overstået. Jeg burde nok søge læge igen, men jeg kan bare ikke klare tanken om at skulle igennem flere undersøgelser. Jeg havde jo håbet, det ville være slut med operationen, men lige nu virker det ikke sådan.

Jeg modtog en check på 150 kr for at have løst en kryds og tværs i Ude og Hjemme. Det var jo meget rart her sidst på måneden.

Casper var til tandlæge. Heldigvis ingen huller eller noget andet, der skulle fikses.

Jeg farvede mit hår. Sort i den øverste del, blond i den nederste. Det er noget, jeg har ønsket at gøre et stykke tid, og nu er det gjort. Billeder kan ses på min Instagram profil. Brugernavn: denlilleverden

Bilka i Odense havde stor åbning lørdag, efter de havde bygget om, så der var vi lige inde en kort tur. Vi var også i Rosengårdcenteret, hvor jeg fandt en ny vinterjakke.

Vi var i biografen lørdag aften, hvor vi så Doctor Strange. Det var flotte effekter, og der var også nogle sjove input, men generelt synes jeg, den var kedelig.

I denne uge så jeg:
Sæson 7 af Gilmore Girls
Så blev jeg endelig færdig med den serie.
Knock knock
Jeg havde forventet mere, da Eli Roth havde været ind over filmen. Desværre beviste Keanu Reeves endnu en gang, at han ikke dur til at spille gyserfilm. Det var ikke lige så ringe som hans rolle i Dracula, men det var tæt på.
First contact: Lost tribe of the Amazon
En dokumentar som faktisk var ret god og lærerig.
Extremis
En kort dokumentar på kun 24 minutter, men den var meget stærk. Den handler om, når man bliver koblet til en maskine og skal tage beslutningen, om maskinen skal holde en i live, eller om man skal slukke. Efter at have set den sagde jeg til Casper, at han aldrig måtte lade mig ligge til sådan en maskine. Sluk den.
Man vs snake: The long and twisted tale of Nibbler
En dokumentar om et gammelt Nibbler spil og en mands forsøg på at slå sin gamle verdensrekord.

I denne uge læste jeg:
Peter Maas - CIA agtenten der blev terrorist
Jeg kan ikke linke til den, da jeg ikke kan finde et billede af den. Det er en gammel bog fra 1986, og den fangede mig ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar