mandag den 24. oktober 2016

Ugen der gik: uge 42

Det har været en stille uge. Jeg har igen brugt det meste af ugen på at skrive fanfiction. Det er dejligt at kunne komme ud med en masse kreativitet på den måde, og det er rart at få god feedback på mine historier.

Jeg fik tatovering nr 5 i denne uge, som jeg har lavet et indlæg med, så I kan se den. Jeg er så glad for den.

Vi var en tur i Tyskland sammen med svigerfar og Caspers søster. En hyggelig tur men der var alt for mange mennesker, så det var ikke så rart for mig.

I denne uge så jeg:
Sæson 5 af American horror story
Jeg er rigtig glad for denne serie, men sæson 5 var desværre ikke lige så god som de andre. Altså, den var ikke dårlig, men den var meget rodet.
Sæson 5 og 6 af Gilmore girls
Så mangler jeg kun den sidste sæson.
Finaleafsnittet af sæson 2 af Scream
Hvorfor de ventede ekstra lang tid med at komme med det sidste afsnit, aner jeg ikke. Det var dobbelt så langt som de andre, så det var som at se en hel spillefilm. Sæson 3 kommer i hvert fald med den afslutning.
Hitman Hart: Wrestling with shadows
En dokumentar om Bret Hart og den kendte Montreal screwjob. Jeg må sige, jeg ikke er på Brets side i den sag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar