søndag den 16. oktober 2016

Ugen der gik: uge 41

Min brors valnøddetræ bærer stor høst i år, så min mor kom forbi med 2,2 kg til mig. Det var temmelig mange. Jeg gav min svigermor halvdelen.

Jeg fik de 100 kr for mit læserråd i sidste uges Ude Og Hjemme, så nu er alt okay på den front igen.

Jeg har ikke drukket kaffe i over en uge. Jeg lagde mærke til, at mine smerter i maven blev værre, når jeg drak mere kaffe. Jeg er stadig øm, men jeg føler, det er bedre, når jeg ikke drikker kaffe. Det er bare ærgerligt, for jeg holder virkelig af kaffe, og jeg savner at starte morgenen ud med en kop cappuccino.

Jeg har prøvet at leve som vegetar i denne uge. Det er ikke en pludselig indskydelse. Det er noget, jeg har overvejet et par år. Nu har jeg prøvet at kaste mig ud i dag. Jeg var ikke sikker på, jeg ville kunne klare det, men det har faktisk været overraskende nemt, og jeg har ikke savnet at få kød. Jeg ved ikke, om jeg vil kunne gøre dette resten af livet, men jeg håber det. Jeg vil helst undgå at spise dyr, da jeg holder så meget af dem, og jeg ved, hvordan de bliver behandlet dårligt mange steder, og det vil jeg ikke være med til. Jeg håber på at blive ovo-vegetar, hvilket betyder ingen kød og ingen mælkeprodukter, men æg må stadig spises. Jeg er dog ikke 100% mælkefri, men jeg forsøger vidt muligt at undgå det.

Jeg var nede ved svigerne i går. Jeg fandt en gammel skammel på et loppemarked, som jeg er gået i gang med at give et makeover.

I denne uge så jeg:
No Mercy
Et wrestling PPV. Det var godt, især kampen mellem Miz og Dolph Ziggler og the triple threat mellem John Cena, AJ Styles og Dean Ambrose.
Sæson 2, 3 og 4 af Gilmore Girls
Som nævnt i sidste uge ser jeg kun de afsnit, jeg ikke har set før. Det viste sig, at jeg havde set temmelig mange af afsnittene fra sæson 3 og 4. Derfor kom jeg hurtigt igennem hele tre sæsoner.

I denne uge læste jeg:
Ulrikke Moustgaard og Henrik Brun - Kroppe over grænser
En bog om kvinder der bliver solgt til sexindustrien heroppe i Skandinavien. Det var trist læsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar