søndag den 9. oktober 2016

Ugen der gik: uge 40

Tirsdag var jeg med mine forældre lige over grænsen, hvor vi skulle se naturfænomenet sort sol. Vi havde høj solskin og en fantastisk dag trods kulden, og vi var så heldige at se omkring en halv million stære, sagde guiden. Det var en flot oplevelse.

Jeg havde et læsertip i Ude og Hjemme i denne uge igen, men jeg har ikke fået penge for det. Jeg ved ikke, om de evt. kommer i næste uge.

Jeg overbelastede min venstre ankel i torsdags, så jeg har gået med støttebind siden og må spise smertestillende hver dag. Forbandet være mine svage led. Nu var jeg endelig begyndt at kunne gå ture igen, og nu er jeg så tvunget til at sidde stille igen. Det er så træls.

Jeg har aldrig interesseret mig for fanfiction, men jeg begyndte at læse lidt i denne uge, og min interesse for at skrive igen blev vækket, så jeg begyndte at skrive lidt. Jeg har skrevet to historier, men jeg vil holde dem ude af bloggen. Det er ikke fordi, jeg skammer mig over dem, men det er en ting, jeg gerne lige vil have i fred lige nu, da jeg ikke ved, om det er noget, jeg vil fortsætte med, eller hvor det vil tage mig hen. Derudover er de ikke stuerene, og jeg synes ikke, jeg skal trække den slags sprog herind.

Her i weekenden var jeg hundesitter for svigernes dejlige vovse Freki.

I denne uge så jeg:
Sæson 7 af RuPaul's drag race
Sæson 7 landede endelig på Netflix. Min favorit kom i top 3, men hun vandt desværre ikke.
DOA: Dead or alive
Den var meget sjov, men effekterne var ikke så gode, og nogle af lydeffekterne var direkte latterlige at høre på.
Sæson 1 af Gilmore girls
En af de serier jeg har set afsnit af hist og her men aldrig fået set helt, så nu er jeg gået i gang på Netflix. Jeg springer dog over de afsnit, jeg har set før.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar