torsdag den 6. oktober 2016

Kors til kirkegården - samarbejde med min far

Sidste år samarbejdede min far og jeg om at lave fire gravsten til min have som Halloween pynt, og jeg var så vild med dem, at de selvfølgelig er kommet ud i haven igen i år. Min far forstår værktøj, hvilket jeg ikke gør, så jeg er virkelig glad for, han har gidet at hjælpe mig, især når Halloween siger ham absolut ingenting.

I år ville jeg så gerne have et stort sort kors for ligesom at sætte prikken på i'et over min kirkegård, og det kors har vi lavet i dag. Korset i sig selv var jo simpelt nok, som de fleste nok kan regne ud, men at få det til at stå lige og ikke vælte ved det mindste vindstød var en større udfordring, så vi endte med en ret stor klods under til sidst, men det er lige meget, for jeg er vild med min lille kirkegård i haven.

Sådan ser korset ud.






















Og så lige et billede af hele kirkegården. Oppe i højre hjørne kan i se lidt af min bænk, som er pyntet med en græskar lyskæde. Den lyser flot op om natten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar