mandag den 31. oktober 2016

2 års bryllupdag: bomuldsbryllup

I morgen er det vores 2 års bryllupsdag. Desværre har Caspers skole et mad arrangement i Jylland. Han skal møde i skole allerede kl 6. Så går turen til Jylland, og de skal sove deroppe. Derfor kan vi ikke fejre det i morgen, men vi må gøre det i dag i stedet for.

2 år er bomuldbryllup så jeg har købt noget bomuldsstof og lagt det på bordet. Jeg havde håbet at finde noget med hjerter på, men det havde de desværre ikke, så jeg endte med noget med stjerner på i stedet for i lyserødt og blåt. Kagetopfiguren fra vores bryllup er også på bordet.

Vi skal ikke have noget specielt. Jeg laver fyldte peberfrugter, hvilket vi begge to godt kan lide. Til gengæld har der været wrestling PPV i nat, og det skal vi se i dag. I min verden findes der ikke en bedre måde at fejre bryllupsdag på med et stort wrestling PPV. ;-)















2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med jeres bryllupsdag i morgen og god fejring i dag:-)
    Så fint du har købt stof og pyntet fint op.
    Rigtig hyggelig aften i kærlighedens tegn :-)

    SvarSlet