torsdag den 1. september 2016

Vores tur til Odense zoo

I søndags var vi i Odense zoo. Det var en tur, jeg havde brug for. Min operation er i næste uge, og hvis alt går efter planen, og de kan fikse tarmen derinde, kan jeg godt forestille mig, at der går lang tid, inden jeg vil kunne komme op og gå ordentligt igen, så derfor skulle den tur gennemføres nu. Casper havde fri søndag, så det var perfekt. Vi havde godt vejr stort set hele turen derinde. Der kom et ordentlig regnskyl, lige som vi gik ind i restauranten for at spise middagsmad, så det var da temmelig godt timet.

Jeg fik ikke taget billeder af alle dyrene, men jeg vil lige vise dem frem, som jeg fik snuppet.

Dværgmanguster





















Flamingoer












Gæs













Hane





















Kameler





















Kæmpe skildpadder






























Lamaer

















Marsvin





















Mini grise



















Pingviner














Præriehunde





















Rosa pelikaner














Røde ibiser











Sabelantiloper













Shetlandsponyer









Strudse





















Tigre











Zebramanguster



















Jeg fik desværre intet billede af de røde pandaer, som er mine yndlingsdyr derinde. Jeg kunne kun se den ene, og den lå godt gemt oppe i et træ og sov, så det var umuligt at få et ordentligt billede af det.

Bonus fact til Pokémon Go spillere:
Der er rigtig mange Pokéstops derinde (omkring 10) og to gyms.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar