onsdag den 14. september 2016

Pomponer og hat

Det er et stykke tid siden, jeg har været kreativ, og med de smerter jeg render rundt med for tiden, så er det brgrænset, hvad jeg egentlig kan lave. Jeg fik dog lavet et par små projekter i dag.

Jeg havde tømt en flydende håndsæbe i går, og da jeg skulle til at smide den til plastik genbrug, fik jeg ideen. Jeg rensede den og fjernede klistermærkerne. I dag fyldte jeg farvede pomponer i den, og nu står den på hylden over min computer som en dekoration. Jeg havde egentlig taget et før billede af beholderen, men jeg kom til at slette det ved et uheld, da jeg skulle uploade billederne til computeren.






















Det er længe siden, jeg har dekoreret en hat. Vi har jo to hatte liggende fra Wasteland temafesten for et par uger siden. Min var dog skinnende guld, så den vil jeg ikke pille ved, men Caspers var jo grå, så den tog jeg fat i.






















Jeg limede træ blomster hele vejen rundt på den.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar