lørdag den 24. september 2016

De første tegn på Halloween i mit hjem

I dag kunne jeg ikke vente længere. Halloween tingene blev fundet frem fra skuret og sat op. Mine lyskæder og mine gravsten som jeg lavede sidste år sammen med min far. Jeg håber på, han vil hjælpe mig med at lave et kors i år, så det kommer til at ligne en rigtig kirkegård. Jeg har også klistret klistermærker på vinduerne og stillet nogle pyntegenstande og en blomst med et lille græskar i ude ved hoveddøren. Og så har jeg lavet et par kreative projekter.

Den obligatoriske dekoration som altid står hele oktober og bliver brændt tændt til Halloween. Lys og græskar er fra Netto, mens de røde sten er fra Føtex.




















Jeg har også lavet en krans igen i år. Denne gang i noget værre plys, der smuldrer helt vildt, når det bliver klippet i, men det var det værd. Jeg limede derefter nogle øjne på.






















Jeg er selv godt tilfreds med begge resultater.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar