tirsdag den 13. september 2016

Begge mål klaret på 24 timer

De af jer der læste min "ugen der gik" i søndags ved, jeg har sovet på sofaen siden operationen, og at jeg håbede, jeg kunne komme ind og sove i sengen søndag nat. Dette lod sig desværre ikke gøre, da det stadig gjorde for ondt at komme helt ned at ligge.

I går var det jo mandag, som er starten på en ny uge, og jeg sagde til Casper, at jeg havde to mål i denne uge: At komme ind og sove i sengen igen, og at gå i Spar. Spar ligger kun 5-600 meter fra vores hjem, men det gør ondt at gå, og jeg må gå meget langsomt.

I går nat sov jeg i sengen. Det var bestemt ikke smertefrit, men jeg kunne holde det ud. For lidt siden gik jeg i Spar. Selv om der er så kort derop, tog det mig alligevel 35 minutter, før jeg var hjemme igen, men jeg klarede turen, og jeg er glad for, jeg gik den trods smerter.

Min krop heler langsomt. Om smerterne i venstre side vil forsvinde, vides ikke, før alt er helet op (hvilket nok tager en måneds tid) da lægerne ikke kunne sige på forhånd, om det var sammenvoksningen, der forårsagede smerterne. Jeg håber selvfølgelig, at det var det, og at smerterne vil forsvinde helt, men jeg ved godt, der er en chance for, at det kan være noget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar