mandag den 15. august 2016

Ugen der gik: uge 32

Endnu en uge i mange smerter. Det er sådan, mit liv ser ud fremover. Det er en hård tanke at kæmpe med, og jeg har også grædt mange tårer i denne uge.

Jeg var til tandlæge igen. Tanden blev slebet ned og er nu klar til at få kronen på, og så er jeg endelig færdig med den tand.

Jeg blev låst inde på toilettet ved tandlægen. Døren smak i og gik i baglås. Der sad jeg så i 15-20 minutter, indtil der kom en låsesmed og befriede mig. Så har jeg da også prøvet det. I det mindste var der da vand, hvis jeg blev tørstig.

Jeg var forbi lægen et par gange og snakke smertestillende og alting. Jeg fik endelig af vide, hvor slemt det er med min tarm. Mit tilfælde er meget ekstremt. Normalt vokser tarmen kun fast et sted, men min har valgt at vokse fast hele vejen ned i venstre side. Nu forstår jeg da pludselig, at jeg render rundt og har så ondt hele tiden. Min læge mener, at når det er så omfattende, så bør de operere, men samtidig sagde hun også, at jeg ikke måtte blive optimistisk omkring det, da de normalt ikke opererer ved sammenvoksninger, fordi de er af den holdning, at det ofte kommer igen. Jeg ved bare, at jeg ikke vil kunne leve 40-50 år sådan her. Dette er ikke et værdigt liv. Alt er gået i stå. Jeg kan ikke længere gå ture, gøre rent, være sammen med min mand eller noget som helst, for smerterne tager over konstant. Jeg ligger på sofaen og glor, og jeg må indrømme, mine tanker efterhånden er blevet utrolig dystre.

Jeg skaffede et nyt hjem til mit jordegern Peanut i denne uge. Jeg kunne ikke længere løfte og rengøre hans store bur pga smerterne.

Vi havde 9 års dag, hvor vi var ude og spise på Shanghai og derefter i biografen, hvor vi så Suicide squad. Den var virkelig sjov. Heldigvis havde jeg en af mine "gode" dage med maven (jeg skriver det i anførelsestegn, da jeg altid har ondt lige meget hvad), men når jeg har en "god" dag, bliver jeg altid straffet dagen efter med ekstra mange smerter, fordi jeg så har forsøgt at gå rundt og lade som om, jeg rent faktisk lever et nogenlunde liv.

Jeg var nede ved svigerforældrene søndag. Jeg forsøgte at lufte hund sammen med svigermor. Jeg kom ikke mere end et par hundrede meter, så fik jeg så voldsomme smerter, at jeg måtte give op. Derefter var køreturen hjem til Svendborg et rent helvede, da det gjorde så ondt.

I denne uge så jeg:
Jump in!
En sød film om at vælge, hvad der gør en glad i livet. Det er med double dutch, og der er nogle flotte moves med i den.
Sæson 1 af Vampire diaries
Jeg lavede et forsøg med denne serie. Den er jo desværre meget teenage agtig, men den har stadig nogle aspekter, jeg godt kan lide, så jeg har tænkt mig at se de andre sæsoner også, der ligger på Netflix.
Sæson 3 af Arrow
Sæson 3 er landet på Netflix, så den slugte jeg lige hurtigt. Det er så god en serie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar