mandag den 8. august 2016

Ugen der gik: uge 31

I denne uge var jeg til tandlæge. Det var bare det sædvanlige halv års tjek med tandrensning, men samtidig skulle der kigges på min rodbehandlede tand for at se, om den havde opført sig korrekt og ville være klar til at få krone på. Det var den heldigvis, så de næste to mandage blev booket til projektet.

Jeg var også på hospitalet til en operation, som der kan læses om i dette indlæg.

Jeg var forbi min læge fredag, som hospitalet havde bedt mig om. Desværre havde lægen stadig ikke modtaget papirerne fra hospitalet, og der var noget galt med hospitalets telefon, så vi kunne ikke komme igennem, så lige nu står det hele stille. Lægen sagde, hun ville blive ved med at forsøge og så ringe til mig, når hun endelig var kommet igennem og vidste, hvad der skulle ske, men jeg hørte ikke fra hende resten af fredagen.

Ellers er ugen bare gået med at slappe af i en akavet stilling på sofaen, da jeg ikke kunne ligge ned de tre første dage efter operationen.

I denne uge så jeg:
Sæson 2 af Sleepy Hollow
Den serie er altså bare så fantastisk. En af de meget få ting jeg har givet hele 5 stjerner på Netflix. De må gerne skynde sig at få sæson 3 og 4 også.
Slasher
Det var en okay serie. De havde forsøgt at gøre den rigtig blodig til gyserfans, men desværre var der mange af disse vilde scener, der overhovedet ikke så ægte ud. Blod i forkert farve og sådan, så det trak desværre serien ret meget ned ad. Derudover var det alt for let at regne morderen ud i et af de første afsnit allerede.
Fruitvile station
En autentisk film om en mørk mand der blev skudt i ryggen af en betjent på en togstation en nytårsaften. Filmen følger det sidste døgn i mandens liv, og filmen starter også med en original optagelse fra en kameramobil fra episoden. Trist film. Man bliver virkelig gal over den lette straf, betjenten får.
Rebirth
Jeg havde ikke store forventninger til denne film, da den lød lidt åndssvag i beskrivelsen, men den var virkelig god. Tankerne går straks til sekte som scientology, når man ser den.

I denne uge læste jeg:
Generation utryg
En bog om unge med psykiske problemer som f.eks. angst og stress. Den gik bare lige ind. Den er hurtig at læse, og jeg synes, folk bør læse den slags og lære lidt mere om det.

Jeg mangler stadig at høre tilbage fra vinderen af min give away. Hvis jeg intet hører i løbet af i dag, trækker jeg en ny vinder i morgen tidlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar