mandag den 1. august 2016

Ugen der gik: uge 30

Jeg prøvede at lave iste med cola i denne uge. Det smagte fint, men det er ikke noget, jeg bare må have igen, så jeg vil nok ikke lave det igen, med mindre jeg får nogle gæster, der absolut mener, de må smage det.

Vi tog en spontan tur til Tyskland fredag og handlede lidt ind. Danskvand, sodavand, slik og småting til dyrene og lignende. Vi køber aldrig øl og vin, da vi ikke drikker det. Der røg dog den nye "små sure" med melon ned i kurven, da den ikke kan fås i Danmark endnu. Den smager virkelig godt og røg direkte til tops på en delt førsteplads med min anden favorit: cola smagen.

Vi tog på vores årlige vandring til campingpladsen. Denne gang satte jeg endomundo til at køre, så vi kunne se, hvor langt vi egentlig gik. Vi gik 14,11 km. Derefter gik vi yderligere 4 km sammen med mine forældre i løbet af dagen.

Vi blev fanget i et voldsomt regnskyl nede i byen. Vi stod under et træ nede ved havnen. 15 meter væk under et andet træ stod en ung kvinde med en sort plastiksæk over hovedet. Vi fik øjenkontakt og smilte til hinanden. Pludselig tog hun rullen med affaldssække frem, rev en af og rakte den frem og tilbød den. Vi løb gennem regnen fra vores træ til hendes træ og fik en pose. Hun kunne ikke dansk, men vi takkede hende på engelsk, og så grinte vi lidt sammen over, hvor dumme vi så ud med affaldssække over hovedet under et træ i øsende regnvejr.

Regnvejret første desværre lidt sygdom med sig. Jeg fik ondt i halsen af at blive fanget i det kolde regn kun iførst shorts og t-shirt.

Jeg blev mascara tester for Max Factor. Mascaraen er okay, men jeg vil ikke købe den selv. Jeg kan godt lide børsten, men der er sådan en kugle for enden af børsten, jeg synes, får det hele til at klumpe lidt mere sammen, og det er pga den kugle, jeg ikke vil købe den mascara.

I denne uge så jeg:
Stranger things
En ny serie på Netflix. De første par afsnit virkede ret børnevenlige, men i afsnit 3 blev den ret skummel.
Battleground
En wrestling PPV. Det var virkelig godt. Kick off kampen mellem The Usos og Fandango og Tyler Breeze burde have ligget på selve showet, da det var en af de bedste kampe.
Confessions of a Brazilian call girl
En autentisk film om Brasiliens mest kendte call girl. Hvordan hun startede, og hvordan hun endte Autentiske film er altid et hit hos mig, og den her var rigtig god.
Perscription thugs
En dokumentar om at blive afhængig af piller, som lægerne lovligt udskriver til en. Den ligger på Netflix med den danske titel "På recept slyngler". Den var rigtig god.
Sharknado 4
Den blev vist på DR3 i går. Jeg var lidt skuffet i forhold til de tre første. Det virkede som om, de prøvede at skynde historien frem i starten.

I denne uge læste jeg:
Autentiske krimisager
Jeg kan ikke linke til denne bog, da der ikke findes billeder af den online. Der findes af andre bøger med samme titel men ikke af den her. Den var ellers god.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar