tirsdag den 9. august 2016

Når "Giveaway i blogland" lukker til september

Desværre lukker vores alles elskede "Giveaway i blogland" til september. Jeg kan godt forstå hendes valg, for det er meget arbejde at sidde med at annoncere samtlige bloggers giveaways dag efter dag. Det er nu stadig ærgerligt, at den lukker, og jeg har ikke hørt om andre, der ønsker at starte en lignende blog op. Jeg overvejede det selv i et længere stykke tid, men med alle mine helbredsproblemer, har jeg måtte afvise ideen, da jeg ikke vil kunne overkomme det.

Jeg har ledt efter et lignende sted online. Der er desværre kun en anden blog, som ikke har været opdateret siden december, så den er nok lukket ned fra ejerens side af. Til gengæld blev jeg henvist til en facebookside af en anden blogger, og det er den, jeg vil give videre til jer andre. Der er dog kun lidt over 300 brugere pt, men forhåbentlig kan vi få den til at vokse. I skal dog have tålmodighed, når I melder jer ind i den, da ejeren af gruppen ikke er så hurtig. Jeg måtte i hvert fald vente i over en måned, før min ansøgning blev godkendt, men nu er jeg inde, og jeg har tænkt mig at bruge den fremover til at sprede ordet om giveaways på min blog.

LINK TIL FACEBOOKSIDEN

Jeg håber dog stadig, at der er en, der ender med at starte en kopi blog af "giveaway i blogland" op, og som vil køre den præcis, som den nuværende blog har kørt, for den er blevet kørt fantastisk.

7 kommentarer:

  1. Jeg fandt en side.... og mistede linket... kender du til en der er lavet... udover fb (som jeg ikke er på)

    SvarSlet
  2. Lidt mere søgen og jeg fandt den, her er linket hvis du kan bruge det
    https://nygiveaway.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej, jeg har netop startet konceptet op igen. Bloggen er helt ny så håber I vil bakke op om den! https://bloggersgiveaway.wordpress.com/

    Vh Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. gerne da den anden også lukkede, holder ikke selv giveaways(noget med skat og førtidspension og sådan), men deltager gerne.

      Slet
    2. Så håber jeg, din side tager fat hurtigt. :-)

      Slet
    3. Måske du kan ligge linket i din blogger profil.

      Slet
    4. Ser ud som om den også er lukket, desværre, siden er pt privat.. måske et wordpress problem

      Slet