søndag den 24. juli 2016

Ugen der gik: uge 29

Denne uge er gået med at jagte Pokémons det meste af tiden. Min mand har haft ferie, og pludselig ville han med ud og gå ture, efter det spil er landet. Jeg er så træt i hele min krop, men jeg har fået masser af motion.

Vi købte to powerbanks til at lade mobilerne op, når vi går rundt, da spillet sluger så meget strøm.

Min svigerinde fyldte 40 år, så vi var til fødselsdag, hvor der blev serveret grillet flæskesteg.

Jeg var forbi sygehuset til ny undersøgelse omkring smerten i min mave. Denne gang var det på gynækologisk undersøgelse, da den sidste læge mente, det måtte være endometriose, eftersom jeg har det i forvejen længere nede. Det var de dog ikke enige i dernede, da de sagde, at når det er helt oppe under ribbene, så plejer det at være i højre side. De ville dog ikke kunne udelukke det, da det kan ske, men de troede bare ikke på det. De kunne naturligvis ikke kigge på mig helt deroppe på den afdeling, men jeg fik en almindelig undersøgelse og scanning, hvor der blev fundet mere endometriose på mig længere nede. Derefter blev jeg indstillet til ny undersøgelse d. 2. august, hvor jeg skal i fuld narkose, og så skal de ind med en kikkert og kigge bughulen for at se, om de evt. kan finde ud af på den måde, hvad der forårsager smerten deroppe.

Bilen var lige et smut forbi mekanikeren for at få skiftet olie.

Grill og Heidi kom til spisning og hygge fredag. Som altid var det bare rigtig rart og hyggeligt at være sammen med dem.

I går var vi nede ved svigerne. Svigerfar spiller også Pokémon Go, og svigermor ville gerne i gang med det, så jeg hentede det ned til hende, og så rendte vi ellers Faaborg by rundt efter Pokéstops sammen med Caspers fætter Jakob, der blev passet hos dem her i weekenden.

I denne uge så jeg:
To Russia with love
En dokumentar om vinter OL i 2014, der skulle holdes i Rusland, og hvordan nogle af de homoseksuelle deltagere fra USA tog det, når de vidste, de egentlig ikke var velkomne i Rusland pga deres seksualitet. En god dokumentar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar