søndag den 17. juli 2016

Ugen der gik: uge 28

Jeg er godt nok træt efter den sidste halvdel af ugen. Vi har været på farten en del, og selv om det har været hyggeligt, er jeg fuldstændig tappet for energi nu.

Vi var i byen og shoppe. Vi var gennem alle tøjbutikker i jagten på en hvid cardigan, men det var ikke til at finde i Svendborg.

Dagen efter tog vi til Odense, og vi var tæt på at give op, da vi til sidst fandt en. Derudover fik jeg købt et par nye sko, en ferskenfarvet cardigan, et nyt sæt undertøj, to nederdele, og jeg fik byttet tre bøger på byttehylden i Arnold Busck i Rosengårdcenteret. (Fantastisk initiativ med de byttehylder der.)

Caspers søster kom til os i Odense og rendte rundt med os i nogle timer. Det er altid hyggeligt at være sammen med hende.

Vi var ude og spise hos mine forældre. Casper fiksede deres printer for dem, så den igen ville virke.

Vi har downloadet Pokémon Go. Pokémon har aldrig sagt mig noget som helst, men det er en måde at komme mere udenfor og få mere motion, og samtidig kan jeg pludselig lokke Casper med på flere gåture, da han synes, det er sjovt.

Vi var på udflugt med mine forældre i dag til Enghave dyre- og naturpark. Det var virkelig et hyggeligt sted, og deres lille albino kænguru unge er bare så nuttet.

I denne uge så jeg:
Central intelligence
Den var rigtig sjov, og Dwayne "The Rock" Johnson var virkelig morsom i den.
Team Foxcatcher
En dokumentar om en stor amerikansk bryder, der startede sit eget hold, men med tiden blev han sindssyg og bildte sig selv alle mulige historier ind, og det endte med, han skød en af de unge mænd på hans hold.

I denne uge læste jeg:
I am Ozzy
Efter ikke at have læst i flere uger var det ganske rart lige at få lysten tilbage og få læst en enkelt bog igen. Det var Ozzy Osbournes selvbiografi, og den var rigtig godt skrevet. Ligesom i Sharon Osbournes selvbiografi "Ekstrem" er der mange vilde historier, som man godt kan have lidt svært ved at forestille sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar