søndag den 10. juli 2016

Ugen der gik: uge 27

Det går lidt bedre med maven igen, så jeg har kunnet komme mere op fra sofaen i denne uge. Jeg har dog stadig ligget meget ned og set Netflix, og når jeg har været oppe har jeg siddet ved computeren eller luftet hund for det meste.

Jeg har været hundesitter i denne uge. Som altid er det hyggeligt at have Freki her, men desværre erfarede han, at han kan komme under hækken i haven og stikke af. Derfor har jeg måtte have havedøren lukket hele ugen, da jeg ikke kan se derud fra stuen af, og når han skulle ud i haven, måtte jeg med derud. Det har været en ret varm uge pga det. Jeg har ikke mange vinduer i denne lille toværelses lejlighed, så havedøren er det vigtigste element, når det kommer til at få luft ind her.

Onsdag havde jeg besøg af en gammel folkeskole kammerat ved navn Martin. Vi har ikke set hinanden i mange år, men vi har holdt kontakten på facebook. For et par uger siden skrev han derinde, at han havde adopteret en hund fra et internat, og vi aftalte derfor at arrangere en playdate i denne uge, mens jeg havde Freki. Det var super hyggeligt. Han og Rex var her i 5 timer, og snakken kørte bare derudaf, som om vi ikke havde været væk fra hinanden i alle disse år.

Jeg havde et læserråd i Ude og Hjemme. Ikke det jeg troede, de havde valgt, da pengene kom i sidste uge. Det var faktisk et råd, jeg havde glemt, jeg havde sendt til dem.

I denne uge så jeg:
The talented Mr Ripley
Det er en af de storfilm, der på mystisk vis er gået forbi min snude, og ingen har nogensinde snakket om den foran mig, så jeg var helt blank, da jeg startede den. Det var ret god.
Popstar: never stop never stopping
Den var så morsom. Hvis du har en trist dag, skal du bare sætte den på. Du kommer til at grine så meget.
What if
Egentlig ikke min genre film men jeg ville gerne se, hvordan Daniel Radcliffe klarede sig i sådan en rolle. Det var faktisk lidt sjov.
Sæson 2 af Between
Den var god ligesom sæson 1, men sidste scene i sidste episode gør, at jeg ikke kan regne ud, om der vil komme en sæson 3, eller om den bare skal slutte sådan lidt underligt.
Sæson 2 af Salem
Lige så god som sæson 1, men jeg blev dog lidt muggen, da de klippede John Aldens hår i episode 2.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar