mandag den 25. juli 2016

Indlæg nr 1000 = GIVE AWAY

Dette er indlæg nr 1000 på bloggen. Jeg er imponeret over, at jeg er nået så langt. Det skal selvfølgelig fejres med en give away.

Denne gang kan du vinde dette sæt øreringe:



For at deltage skal du:
1. Være fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlade en kommentar hvor du fortæller, hvordan du følger bloggen, og hvor du skriver din mail adresse, så jeg kan kontakte dig, så fremt du er vinderen.

Vinderen bliver trukket fredag d. 6. august.













10 kommentarer:

  1. Jeg følger med på Bloglovin :-)

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg følger med på Bloglovin :-)

    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Bloglovin er der jeg følger med😊

    SvarSlet
  4. Jeg følger med på Bloglovin og GFC. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Er både fastlæser og følger dig på bloglovin :)
    Krydser fingre! <333

    Nataliewpedersen.016@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg er med på bloglovin :)

    Camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Er trofast bloglovin'-følger. :)

    SvarSlet
  8. Jeg følger på bloglovin'
    min e-mail er: sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet