onsdag den 27. juli 2016

10 spørgsmål

Her til morgen har jeg været forbi Pia Lyngs blog, og hun havde lavet et indlæg med 10 spørgsmål, og den stjæler jeg lige og sætter op her også.

Har du søskende og hvad er dit forhold til dem?
Jeg har en storebror, og vores forhold er mere eller mindre ikke-eksisterende. Vi ses til fødselsdage og hveranden jul, men det er også det. Han har endda slettet mig fra Facebook for nylig, så interessen er der vist ikke for ham til at være en særlig stor del af mit liv. Det er trist, men det har altid været sådan, og jeg har opgivet at kæmpe for det.

Hvad er din yndlingsspise om sommeren?
Jordbær og vandmelon.

Hvad er dit næste køb til dig selv?
Forhåbentlig er det en krone til min tand. Ikke ligefrem noget jeg ser frem til at betale for, for den koster 5500 kr, men hvis alt går efter planen, og tanden har opført sig pænt efter rodbehandlingen, så får jeg kronen på på mandag.

Hvad kan du sagtens få en hel dag til at gå med?
Netflix, computer og/eller bøger.

Hvad synes du er god underholdning?
Samme svar som før: Netflix, computer og/eller bøger.

Hvis du skulle bo i et andet land end Danmark, hvilket skulle det så være?
Et sted hvor der er sommer året rundt.

Har du taget nogen billeder i dag? Af hvad?
Ja, jeg har leget på snapchatten og taget tre billeder med forskellige filtre og sendt til min svigerinde.

Hvad har fået dig til at grine i dag?
Ikke noget endnu. Klokken er altså også kun 6.

Er du et familie menneske?  
Nej, ikke rigtig.

Hvor meget betyder makeup for dig?
Absolut intet. Jeg har for nylig givet alt mit øjenskygge væk, fordi jeg aldrig bruger det. Nu har jeg kun en mascara liggende, og jeg bruger den kun, hvis jeg skal til en eller anden større fest eller lignende, hvilket sker sjældent.

Husk min give away som kører indtil d. 6. august.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar