søndag den 26. juni 2016

Ugen der gik: uge 25

Uge 25:

Casper har haft fri fra skolen i denne uge. Til gengæld har han så arbejdet fem lange dage i Rema, så jeg har ikke mærket meget til, at han havde fri.

Vores hækkeklipper stod af, så jeg var oppe i Silvan med den, da der stadig var garanti på. Jeg fik en ny med hjem, og så klippede jeg ellers selv hækken, mens Casper var på arbejde. Det plejer ellers at være ham, der klipper, mens jeg samler grene op, men jeg ordnede det hele denne gang.

Mine mavesmerter vendte stærkt tilbage onsdag aften efter at have haft fire stort set smertefri dage. De er blevet værre siden onsdag, og nu er jeg blevet sparket tilbage til starten for over en måned siden, hvor smerterne var værst. Jeg har bare lyst til at tude. Der er pludselig lang tid til september, hvor jeg skal til næste indkaldelse, da de ikke havde tid før. Jeg tror oven i købet kun, at det bare er en samtale i september omkring, hvad vi så skal gøre, så jeg føler bare, jeg ingen vegne kommer med det her. Det er lang tid at gå med ondt i maven, især når intet smertestillende virker.

Der var Asian kultur festival i Odense, så der var vi inde forbi fredag ved åbningstid. Det var dog ret småt, og der var ikke meget at komme efter, men vi fik da lidt god mad, og samtidig fik vi set Thomas igen.

Jeg var nede ved svigerne igen, og svigermor lagde nogle gardiner op for mig, jeg havde købt i Jysk, da vores gardiner i stuen trængte til udskiftning. Jeg har også købt nye rullegardiner til køkkenet, men de er ikke blevet hængt op endnu.

I denne uge så jeg:
Money in the bank
Et wrestling PPV. Åh, det var godt. Rigtig fede kampe.
Jeremy Scott: the people's designer
En dokumentar om designeren Jeremy Scott. Hvor han stammer fra, og hvordan han er endt, hvor han er. Den var god.
The cheetah girls: one world
Den tredje Cheetah Girls film, som jeg aldrig havde fået set. Jeg fandt ud af, den lå på Netflix, og jeg gad bare intet seriøst den aften, så den blev set. Den var okay men selvfølgelig temmelig plat, da det er en børnefilm.
The quiet ones
En gyserfilm. Den var egentlig god nok, men jeg havde bare så svært ved at koncentrere mig om den. Jeg var også død træt og døsede hen et par gange i den, så det var nok derfor.

I denne uge læste jeg:
Anna Bridgwater og Monica C. Madsen - De overlevende
Forskellige historier om (kendte) danskere der har overlevet diverse katastrofer. Der var nogle gode historier i blandt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar