torsdag den 16. juni 2016

Fuglene i min have - del 9

For en gennemgang af de tidligere indlæg, tryk HER.

Skaden Skiffer og solsort parret Cuba og Rammus kommer stadig fast i haven. Cuba og Rammus er forældre til fuglen, jeg var på fuglejagt efter i lørdag, som jeg skrev om i dette indlæg. Ungen er blevet fast inventar på foderbrættet siden den dag. Den har en fjer, der stritter ud fra vingen, men ellers flyver den fint og klarer sig på lige fod med de andre fugle. Vi har døbt den Kiks, da den havde en kikset start på flyvningen og generelt ser kikset ud med den fjer. Derudover passer navnet sammen med den næste fugl.

Jeg har fået en allike for første gang, og den har jeg døbt Juice, da den af en eller anden mærkelig årsag minder mig om karakteren Juice i Sons Of Anarchy serien.

Der er ikke kommet andre nye til, men jeg har stadig et stort rend af skovspurve og gråspurve, så der bliver spist meget mad for tiden derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar