søndag den 29. maj 2016

Ugen der gik: uge 21

Uge 21:

Jeg har ikke lavet så meget i denne uge. Jeg har haft ondt det samme sted i venstre side af maven hele ugen, så jeg har bare rent rundt og ømmet mig og stenet foran computeren. Det kan godt være, jeg bør gå til læge med det i den kommende uge.

Jeg prøvede at lave kaffe smoothie med ananas og pære. Det var en opskrift i en kogebog, jeg har, men den var ikke den største success. Det kunne drikkes, men jeg vil ikke lave det igen.

Casper lavede morgenbrød i mandags, da han havde fri hele dagen. Hvor hyggeligt at han sådan gad lave morgenmad fra bunden af til mig.

Igen i denne uge havde jeg et læsertip i Ude og Hjemme.

Jeg fik endelig pudset mine vinduer efter at have kigget på dem i en måned. Jeg har bare ikke haft energien eller kræfterne til det før nu.

Panda havde fødselsdag, som jeg også lavede et indlæg med i går.

I denne uge så jeg:
Extreme rules
Et wrestling PPV. Hold da op, hvor var det fedt. Kampen mellem Chris Jericho og Dean Ambrose var bare helt på toppen, og main eventen mellem Roman Reigns og AJ Styles var så fed.
Sæson 1 af Ash vs Evil dead
Det var en serie fyldt med blod, gore og dårlige jokes. Jeg ser frem til sæson 2 senere i år.
Kill your darlings
En autentisk film hvilket jeg jo altid er en succer for. Den var rigtig god. Der var så meget kemi mellem Daniel Radcliffe og Dane DeHaan, at man skulle tro, de var et par i virkeligheden.

I denne uge læste jeg:
Bibi Dumon Tak - Latino king
En historie om en ung fyr, der bliver snuppet i at smugle narko, bliver smidt i spjældet i det fremmede land, bryder ud derfra og flygter hjem til Holland igen. Det var en to års kamp for ham, før han endelig var hjemme igen. God historie.
Susan og Alan Binau - Til sygdom os skiller
Jeg troede, den ville være tung at danse med, men den var let at læse. Et fint indblik i forskellige ægteskaber, hvor den ene ægtefælle er blevet ramt af svær sygdom.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar