fredag den 20. maj 2016

Guldbarre udfordring i næste uge

Jeg har længe ønsket at lave en udfordring med mad her på bloggen. Tankerne har kredset om mange forskellige produkter, og jeg overvejede også, om jeg evt. skulle lade jer læsere foreslå ting, jeg skulle finde på retter med. Til sidst tog jeg beslutningen om at købe alle guldbarre varianter på 45 gram.






















Der er syv i alt. Jeg ved godt, der findes fire andre varianter også, men de fås ikke i 45 gram udgaven, og jeg synes, det havde en betydning, at der skulle være lige meget af hver ting til udfordringerne. Det kan være, jeg en anden gang laver en ny udfordring med de andre varianter. Casper presser i hvert fald på for ideen, da han gerne vil være forsøgskanin på flere projekter.

Jeg har lavet de forskellige ting gennem de sidste par måneder. Jeg måtte jo sprede det lidt ud, så jeg ikke endte med at spise usunde ting for tit. Nogle af varianterne krævede også længere betænkningstid. Det er ikke vilde ting, jeg har fundet på. Det vigtigste for mig var, at jeg hyggede mig og havde det sjovt med det, og det har været sjovt at vride hjernen lidt ekstra for at finde på syv forskellige ideer. Der måtte nemlig ikke være to ens ideer, for så gik udfordringen væk af det.

I næste uge vil jeg hver dag uploade en af guldbarrene og vise, hvad jeg endte med at finde på. De vil blive uploadet i den rækkefølge, de ligger på billedet: fra hvid til lakrids. For god ordens skyld vil jeg dog lige nævne, at udfordringerne ikke blev lavet i den rækkefølge. Det var sådan lidt, hvad jeg følte for, og hvad jeg fandt på først.

Jeg håber, I vil tage imod mit projekt og følge det i næste uge. Måske jeg kan friske jer lidt til at lave nogle af tingene selv, eller evt. udfordre jer selv på lignende vis?

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig meget til at se, hvad du har fået lavet af de forskellige varianter(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg glemte helt at skrive linket til give awayen(: http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2016/05/fdselsdags-give-away-fra-smartdogdk.html

    SvarSlet