søndag den 24. april 2016

Ugen der gik: uge 16

Uge 16:

Jeg sidder lige nu og er vildt udkørt efter en dag med et kaos af mennesker, men det kommer jeg ind på lidt længere nede.

I denne uge var jeg på årets første skovtur, og jeg gentog turen to dage efter igen. Der er blevet tørt ovre i skoven, så den er til at gå igennem, og det er bare så hyggeligt at gå derovre.

Græsplænen blev også slået for første gang i år. Det var mig, der slog den. Til gengæld skiftede Casper til sommerdæk på bilen samme dag. Det var måske ikke det smarteste træk, da vi nu pludselig får sne igen.

Der blev bagt hveder og boller, og en lagkage blev lavet, så vi har leget bagere i køkkenet.

Jeg fik en ny hvid BH sendt med posten, da størrelsen ikke var nede i Hunkemøller. Casper måtte give mig en ny BH, da han havde glemt at tage en blå kuglepen ud af hans bukselomme, da han smed dem til vask, så min BH havde fået blå pletter.

Jeg holdte min fødselsdag for familien, selv om jeg først har fødselsdag på onsdag.
I gave fik jeg:
To sæt sengetøj med ulvemotiv.
En knibtang til ledninger.
Et par øreringe (skal byttes).
En elektronisk badevægt.
En nøglering med en kat.
Et gavekort til Matas på 300 kr.
To katte tegninger lavet af nevøerne.

Vi blev inviteret med på en Tysklandstur i dag. Der var et kaos af mennesker dernede, og vi måtte f.eks. stå i kø til kassen i Fleggaard en halv time. Det var bare alt for meget for min socialangst, og jeg brød sammen ude i bilen bagefter, hvor jeg gemte mit hoved i min jakke og fandt Therion's sang "Lemuria" frem på youtube og hørte den et par gange, da det er en sang, der kan få mig til at drømme mig langt væk og glemme verden omkring mig.

Jeg lavede en sjov sprogbøf, da jeg fik sagt til Casper, at jeg ville lave "spejlvendte æg".

Jeg fik ikke rigtig læst noget i denne uge, da min Netflix har kørt på højtryk med det ene afsnit efter det andet.

I denne uge så jeg:
Sæson 2 og 3 af Buffy The Vampire Slayer
Effekterne er blevet bedre efter sæson 1, og der er altså mange sjove input i den serie.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar