mandag den 18. april 2016

Ugen der gik: uge 15

Uge 15:

Jeg lå med influenza den første halvdel af ugen, så jeg har ikke lavet særlig meget i denne uge generelt. Jeg smittede også Casper, så vi var ynkelige sammen.

Vi har spillet en hulens masse League Of Legends, så det er meget af ugen gået med.

Jeg var igen på besøg hos svigerne, og det var hyggeligt som altid. Caspers søster Marie var også på besøg, og vi fandt et bailey påskeæg i Netto sat ned fra 100 kr til 40 kr, som svigermor købte til os.

Netflix er startet op på sæson 4 af Orphan Black, men desværre kommer der kun et afsnit om ugen. Det irriterer mig lidt, når Netflix kører det på den måde, for det var jo originalt meningen, at man kunne gå til dem og se en hel sæson i en køre, mens et afsnit om ugen konceptet hørte tv stationerne til.

I denne uge så jeg:
Sæson 2 af Blacklist
Nogle afsnit er bare de fedeste, mens andre afsnit er sådan lidt la-la, man bare venter på bliver afsluttet. Over all dog en god serie.
Sæson 1 af Buffy the vampire slayer
Selv om det er en serie tilbage fra min ungdom, så er det meget få afsnit jeg har set, og da Netflix har fået alle 7 sæsoner, har jeg besluttet en gang for alle at få set alle afsnittene af serien. Det er jeg så startet med i denne uge og har fået set sæson 1. Lydeffekterne er temmelig ringe, og kampscenerne er ikke de bedste i starten, men langsomt kan man se, det bliver bedre fra afsnit til afsnit.

I denne uge læste jeg:
Jørn Mader - Mesterbokseren
Boksning interesserer mig egentlig ikke, men denne bog var en fin historie.
Åsne Seierstad - Boghandleren i Kabul
En masse små historier fra en familie i Kabul. Deres måde at leve på, hvad de går igennem. En fin bog.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 27. april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar