mandag den 11. april 2016

Ugen der gik: uge 14

Uge 14:

Jeg både startede og sluttede ugen med sygdom. Mandag og tirsdag havde jeg ondt i halsen. Casper lå ugen før og havde derved fået smittet mig. Det var dog væk onsdag. Lørdag aften startede det dog igen, og søndag fik jeg det så skidt og måtte erklære, at jeg har fået influenza. Jeg er stadig meget syg, mens jeg laver dette indlæg.

Jeg var i Tyskland med mine forældre og min mors veninde Birgit onsdag. Det var en hyggelig tur, og jeg fik fyldt op med danskvand igen.

Min mor og jeg var til modeshow i Zizzi i torsdags. Dette modeshow tog kun 30 minutter i forhold til det på 2,5 timer i sidste uge i Milano, og det er sådan, det skal være. Der var efterfølgende 20% på alt i butikken, og jeg fik et par nye jeans.

Jeg besøgte svigerne lørdag. Svigerfar var i Aabenraa for at hjælpe hans søster med at flytte, så svigermor og jeg slappede af og hyggede os som så ofte før. Igen var vi en tur i Loppeladen.

I denne uge så jeg:
Wrestlemania
Årets største wrestlingshow. Det er wrestlingverdenens svar på Super Bowl. Det var et rigtig godt show, og det endte med min yndlings wrestler Roman Reigns blev WWE world heavyweight champion for tredje gang.
Sæson 2 af Reign
Sæson 2 er kommet på Netflix, og jeg hyggede mig med den. Den er lige så god som sæson 1, og jeg glæder mig meget til sæson 3.
Countdown
Dolph Zigglers første filmrolle. Han er ikke den bedste skuespiller, og manuskriptet var ikke det bedste, men den var fin nok. Det var rart med en actionfilm, der ikke ender med, at fyren får en pige.
Children of men
Det var en fin fremtidsfilm i et godt tempo.
The propaganda game
En dokumentar om Nordkorea. Den var spændende.

I denne uge læste jeg:
Bjørn Christiansen - En redningskrans af bly
En historie om en mand der fra barnsben bliver fejlplaceret i systemet, og som voksen efter en arbejdsulykke går han igennem fejlplaceringer af arbejdsprøvninger også. Den var rigtig god.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 27. april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar