søndag den 3. april 2016

Ugen der gik: uge 13

Uge 13:

Der er ikke sket det helt store i denne uge, men lidt har jeg da lavet, og det skal vi lige kigge kort på.

Jeg var til modeshow med min mor i butikken Milano, og jeg må sige, at det er sidste gang, jeg tager med hos dem. Det tog 2½ time for hele modeshowet. Den nye butik er så smal, at vi alle måtte sidde i samme stilling med benene trukket ind under stolene, for at kvinderne kunne gå frem og tilbage der og vise tøjet frem, så vi havde ondt bagefter. Ejeren af butikken vil gerne vise så meget tøj som muligt, hvilket jeg også forstår, men det er bare for meget, hun har gang i med alt det lag på lag. Kvinderne kommer ind iført 4-5 trøjer, 2-3 jakker og en cardigan ud over jakkerne. De er derude i alt for mange minutter af gangen, fordi de skal tage et lag af af gangen og vise det næste frem. Hun havde sammensat hele 36 outfits på den måde, så det trak bare tænder ud. Samtidig kom flere af jakkerne og cardigansne ud op til fem gange på de forskellige sæt, så det var bare trættende til sidst. Da modeshowet endelig sluttede, smuttede over halvdelen med det samme uden at kigge på tøjet eller købe noget, da folk bare var så trætte efter så lang tid.

Jeg var nede og besøge svigermor. Svigerfar var på spejderlejr, så det var bare os kvinder. Hyggeligt som altid. Vi var på loppemarked som så ofte før.

Jeg lærte at lave en fletning i håret med fire totter i stedet for tre. Det er nok simpelt for mange, men jeg har aldrig vidst, hvordan man gjorde. Jeg fandt en simpel youtube video og lærte det den vej igennem. Man bliver aldrig for gammel til at lære noget nyt.

I denne uge så jeg:
Thank you Daniel
En stor wrestler måtte vælge at pensionere sig fra ringen i sidste måned pga skade, og der er lavet en dokumentar som tak til ham. Det er altid trist at se den slags, men det er vigtigt, at de laver dem, så folk kan forstå, at det ikke er let og ligetil at være wrestler.
Sæson 3 af Mind of a chef
Sæson 3 kørte ligesom sæson 2 med to kokke på otte afsnit hver.
Jessica Jones
Jeg fik endelig set denne serie på Netflix, og nu håber jeg virkelig på, at de laver en sæson 2. Den er rigtig god.
NXT Takeover Dallas
Et wrestling PPV. Det var rigtig godt, men sidste kamp blev noget blodig, da den ene wrestler flækkede øjenbrynet.
WWE Hall of fame
Når pensionerede wrestlere skal i Hall of fame. Det er et hyggeligt show.

I denne uge læste jeg:
Malin Lindgren - Metal på banen
En bog om manden der gjorde fagforeningen Metal bedre. En fin bog men ikke noget synderlig interessant for en som mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar