torsdag den 7. april 2016

GIVE AWAY: Vind en pose toblerone

I anledning af at jeg snart fylder 35, vil jeg forkæle en af jer med en pose blandet toblerone. Der er lys, mørk og hvid toblerone i posen.






















For at deltage skal du:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar med en lille fødselsdagshilsen til mig og husk din mail adresse også, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

HUSK MAIL ADRESSEN!
Der er altid nogen, der glemmer at få den med, og man udgår af lodtrækningen, hvis den ikke er der.

Vinderen bliver trukket på min fødselsdag onsdag d. 27. april.

18 kommentarer:

  1. Kæmpestort tillykke med den forestående fødselsdag. Kan se at du har fødselsdag samme dag som min bror.

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. ❤️-ligt tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en rigtig dejlig dag.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  3. Stort tillykke. Håber du får en skøn dag

    VH. Dorthe billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med fødselsdagen! Håber det bliver en fantastisk dag, hvor du rigtig bliver forkælet. :-)

    Knus
    Simone (dobby96@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med fødselsdagen - håber at du får en helt fantastisk dag :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Et stort TILLYKKE med de 35 år, håber du får en skøn dag. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber, at du får en dejlig dag
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Tillykke med den semi runde fødselsdag :D hehe...! God weekend :)

    //maja3012 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg siger stort tillykke :)

    Hilsen Mie K
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen. :)
    Min mail er tenna_schaltz@yahoo.dk

    SvarSlet
  11. et stort til lykke
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  12. Stort tillykke herfra :-)
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  13. JUHUUUUU! Stort tillykke med fødselsdagen! <3 :)

    jannienielsen000@gmail.com

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med fødselsdagen :) jeg håber der også er nogen der forkæler dig med søde sager, lige som du gør for os følgere

    Bedste hilsner Ditte S

    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet
  15. HipHipTILLYKKE med de 35 :)

    KH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy (a) hotmail.com

    SvarSlet
  16. Tillykke med de 35 <3
    Må dit næste år blive det hidtil bedste..
    Miatilda A
    Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  17. Stort stort tillykke med fødselsdagen. Håber din dag bliver fantastisk.
    Tak for dejlig inspiration og jeg har lige fået ideen til borddækning til min housewarming - starstruck er så fedt.
    Stort tillykke hilsen Marianne Juhl
    Mariannejuhl@icloud.com

    SvarSlet
  18. Tillykke! Går meget og tænker over min 40års fødselsdag for tiden, jeg synes det er dejligt at bluve ældre :)

    Landstroem@hotmail.com

    SvarSlet