søndag den 10. april 2016

Bogstavleg fra Facebook

I går kom denne bogstavleg forbi min væg på Facebook, og jeg er altid frisk på den slags små lege, da jeg synes, de er hyggelige og sjove. Jeg udfyldte den i går på Facebook, og et par stykker på min venneliste snuppede den fra mig og fik den sendt videre. Jeg vil derfor prøve at trække den ind på bloggen for sjov. Det kan jo være, andre vil tage den og sende den videre på deres blog også.

Det er sværere, end du lige tror, for du må ikke bruge google!
Alle dine svar skal være med samme bogstav som det første bogstav i dit navn.


Navn: Stine.
Dyr: Snegl.
Drengenavn: Søren.
Pigenavn: Sasha.
Farve: Smaragdgrøn.
Noget du kan have på: Sandaler.
Drik: Sodavand.
Mad: Sovs.
Noget på dit badeværelse: Shampoo.
Sted: Svendborg.
En grund til at komme for sent: Sengen kidnappede mig.


Prøv selv. Tag en kopi af teksten og vær med.

Husk min GIVEAWAY som kører indtil onsdag d. 27. april. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar