tirsdag den 5. april 2016

10 spørgsmål

Så har jeg igen været forbi Pia Lyngs blog her til morgen, og der er igen sat en runde med ti spørgsmål i gang fra en anden blogger, som Pia har "hugget", og nu "hugger" jeg den også, da jeg godt kan lide de fleste af spørgsmålene. "Hug" gerne videre herfra hvis I har lyst.

Hvad glæder du dig mest til lige nu?

Lige nu må det være Tysklandsturen i morgen.

Hvilket spil spiller du mest for tiden?

Farm Empire.

Hvad orker du ikke for tiden?

Ikke særlig meget faktisk. Jeg har sovet elendigt de sidste par uger, så jeg hænger rigtig meget og har ikke meget energi eller overskud til særlig mange ting.

Læser du blogs af kendte mennesker?

Nej.

Hvad har du allermest lyst til lige nu?

To store iceblends fra Baresso - en med choco og en med espresso - begge uden fløde og krymmel.

Kommer du normalt for sent, for tidligt eller lige til tiden?

Jeg er opdraget til aldrig at komme for sent, så jeg er altid lidt tidligt på den.

Hvad er du mest bange for?

Jeg har fobier over for edderkopper og at kravle på stiger, jeg er tandlægeskræk, og jeg er bange for at være sammen med andre mennesker. (Socialangst).

Kan du bedst lide regndage eller snedage?

Regndage. Regnen bliver i det mindste ikke liggende og gør det at bevæge sig udenfor til et helvede flere dage i træk.

Er du nogensinde blevet angrebet af et dyr?

Da jeg var 6 år, blev jeg angrebet af et æsel. Det var brudt ud af sin indhegning og løb rundt nede på vores vej. De større børn sagde, jeg bare skulle stå stille, hvis det gik over til mig, for så ville det ikke gøre noget. Det gik over til mig, væltede mig omkuld, trampede på mine ben og bed mig i hånden.

Hvad er det bedste ved at være dit køn?

Jeg må melde pas til dette spørgsmål, for jeg kan simpelthen ikke komme på noget svar. Jeg render konstant rundt i smerte pga endometriose, og jeg bliver set ned på, fordi jeg som kvinde ikke ønsker børn. Derfor har jeg lidt svært ved at se fordele i mit køn. Dog kan vi kvinder gå gennem byen og holde hinanden i hænderne, uden at folk ser skævt på os, for det er helt normalt, at veninder gør den slags, men hvis drengevenner pludselig gør det samme, så går folk amok og bliver homofobiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar