mandag den 21. marts 2016

Ugen der gik: uge 11

Uge 11:

Jeg var til undersøgelse på Odense sygehus med min endometriose. Nu ved jeg, at jeg er i stadie 1, og at jeg "kun" har det på den ene side af livmoderen. Der skal ikke gøres mere herfra. Jeg må bare lære at leve med smerterne og fylde mig med smertestillende medicin resten af livet.

Jeg fik købt et kattetegn til Panda. Det er leopardplettet, så det matcher hende i farverne.






















Jeg farvede mit hår rødt/lilla. En mørkere farve og jeg kan godt lide det.

Vi fik købt nye kontorstole. Endelig af med den store klods af en stol, Casper sad på, der bare fyldte alt for meget.

Vi tog et smut til Odense, da min ønskede Tassimo maskine var på tilbud i Elgiganten i sidste uge. 150 kr af prisen. Casper købte den som en tidlig fødselsdagsgave til mig, selv om der er en hel måned til min fødselsdag, men jeg er så glad for at have fået den, da min egen maskine var ved at stå af.

Vi var til min fars fødselsdag. Vi gav ham en skjorte, som han blev glad for.

I denne uge så jeg:
Tricked
En dokumentar om at bliver tvunget ud i prostitution i Las Vegas. Det var skræmmende, hvad disse kvinder går igennem.
ID:A
Den var slet ikke, hvad jeg havde regnet med, og jeg blev egentlig lidt skuffet over den.
Sæson 1 af Mind of a chef
Casper elsker jo at se kokke-programmer, og da jeg fandt denne serie på Netflix, startede vi på den sammen. Vi fik set sæson 1, og det er en hyggelig lille serie. Hvert afsnit varer kun 23 minutter, og han kommer godt rundt i forskellige lande (blandt andet Danmark også) og forskellige retter.
Krampus
Jeg ville egentlig have set den til jul, men jeg kom aldrig til det. Nu er den set. Godt lavet og godt skuespil, men jeg havde bare troet, den ville være vildere og bedre.
Alpha girls
En gyser/komedie der desværre ikke er lavet særlig godt.
Stalked by the neighbor
Det var en fin film, men man kan regne ud, hvad der sker, og hvem der står bag hele vejen igennem.

I denne uge læste jeg:
Sven-Ove Kjældgaard og Bent Tilsted - Tarok
Jeg havde ikke troet, denne bog ville interessere mig særlig meget, men det var en god historie.
Michael Rasmussen - Gul feber
Hvor er den mand dog bare dum at høre på. Han skriver ordret, at han ikke fortryder, han dopede sig, kun at han blev snuppet i det. Han skriver også, han vil sige dette til sin søn, og mellem linjerne kan man læse, at han vil synes, det er helt okay, hvis hans teenage søn begynder at dope sig også. Han er et forfærdeligt forbillede.
Hüseyin Duygu - Der findes ingen undskyldning for tortur
En bog der er hurtig at læse, men bestemt ikke et emne der skal ses let på.
Anders Ole Stensager - Sunneva
Jeg ved godt, det var en barsk krig, men der er bare udgivet så meget materiale om folk fra dengang, at der skal meget til, før jeg kan finde interesse i det, og denne historie er bare ikke spændende.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på fredag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar