mandag den 28. marts 2016

Mand vs kone (oh, it's on)

Nu kommer der lige et wrestling indlæg. Jeg har aldrig holdt det hemmeligt, at jeg er stor wrestling fan, men det er dog ikke noget, jeg har skrevet særlig meget om her på bloggen. Dette ændrer sig dog lige i dag. For denne gang er det mand vs kone i en wrestling konkurrence.

Det er mandag d. 28. marts, og Wrestlemania ugen er officielt skudt i gang. Wrestlemania er wrestlingverdens svar på Super Bowl, så det er stort.

I dag har Casper og jeg startet en konkurrence op på hvad, vi tror, der vil ske. Vi taler om NXT
Takeover Dallas fredag aften, selve Wrestlemania søndag aften, og til slut også RAW showet efterfølgende om mandagen, da det er tradition hos WWE, at et af deres upcoming talenter fra NXT bliver rykket over på det store show.

Der er en del af kampene, hvor vi tror på det samme resultat, men det havde vi også regnet med, inden vi gik i gang. Vi ved godt, at der kan nå at blive annonceret nogle flere kampe til selve Wrestlemania showet i løbet af ugen, (vi tror begge på, at AJ Styles vs Chris Jericho vil blive sat op, og vi har begge AJ Styles som vinder), så dem kan vi af logiske årsager ikke sætte på vores konkurrence endnu. Samtidig er kun 7 ud af de 20 mand til den store Battle Royale annonceret, så det er virkelig et skud i tågen, når vi ikke ved endnu, hvem der skal være med i den.

Hvis jeg vinder, skal jeg have en omgang fodmassage. Hvis Casper vinder, skal han have lakridskage. Så er der kun en ting at sige nu: Game on!

NXT TAKEOVER DALLAS

Austin Aries vs Baron Corbin
Casper tror, Austin Aries vinder.
Jeg tror, Austin Aries vinder.

The Revival vs American Alpha (over NXT tag team bælterne)
Casper tror, The Revival vinder.
Jeg tror, American Alpha vinder.

Apollo Crews vs Elias Samson
Casper tror, Apollo Crews vinder.
Jeg tror, Apollo Crew vinder.

Sami Zayn vs Shinsuke Nakamura
Casper tror, Sami Zayn vinder.
Jeg tror, Shinsuke Nakamura vinder.

Bayley vs Asuka (over NXT women bæltet)
Casper tror, Bayley vinder.
Jeg tror, Asuka vinder.

Finn Balor vs Samoa Joe (over NXT champion bæltet) 
Casper tror, Samoa Joe vinder.
Jeg tror, Samoa Joe vinder.

WRESTLEMANIA:

20 mands Battle Royale
Casper tror, Tyler Breeze vinder.
Jeg tror, Kane vinder.

The Usos vs The Dudley Boys
Casper tror, The Usos vinder.
Jeg tror, The Dudley Boys vinder.

Triple H vs Roman Reigns (over WWE heavyweight championship bæltet)
Casper tror, Triple H vinder.
Jeg tror, Roman Reigns vinder, men samtidig tror jeg også, Seth Rollins laver et surprise return efter at have været ude på skade og derved får gjort den kamp helt rundt på gulvet, da han jo måtte overrække bæltet uden at være blevet slået, da han skadede sit knæ sidste år.

Shane McMahon vs The Undertaker
Casper tror, Shane McMahon vinder.
Jeg tror, The Undertaker vinder.

Dean Ambrose vs Brock Lesnar
Casper tror, Brock Lesnar vinder.
Jeg tror, Brock Lesnar vinder.

Charlotte vs Sasha Banks vs Becky Lynch (over WWE diva championship bæltet)
Casper tror, Becky Lynch vinder.
Jeg tror, Sasha Banks vinder, men samtidig tror jeg, at Bayley fra NXT bliver rykket over på det store show der og på en måde kommer med i kampen, så folk får endnu en kamp fra The Four Horsewomen til det store show, som de gjorde sidste år på NXT showet, før de tre andre kvinder blev rykket til det store show.

New Day vs League Of Nations (over tag team bælterne)
Casper tror, New Day vinder.
Jeg tror, New Day vinder.

Kalisto vs Ryback (over United States championship bæltet)
Casper tror, Kalisto vinder.
Jeg tror, Ryback vinder.

Kevin Owens vs Sami Zayn vs Dolph Ziggler vs The Miz vs Stardust vs Sin Cara vs Zack Ryder (for intercontinental championship bæltet)
Casper tror, Kevin Owens vinder.
Jeg tror, Dolph Ziggler vinder.

RAW:

Så kommer vi til RAW showet dagen efter, hvor der plejer at blive rykket en NXT stjerne over til det store show på tv.
Casper tror, Finn Balor skal rykkes.
Jeg tror, at Finn Balor skal rykkes, og hvis Bayley ikke rykker aftenen før som en overraskelse til diva kampen, så tror jeg også, at hun skal rykkes i samme hug.

Mand vs kone.
Hvem mon vinder?
Oh, it's on!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar