lørdag den 12. marts 2016

GIVE AWAY: Vind en æske Constance Mozart Hetzl chokolade

Så er det tid til en give away igen. Marts er den måned, hvor jeg har flest fødselsdage at skulle til, og imens jeg har gået og købt gaver til de forskellige folk, har jeg også skaffet denne æske chokolade til en af jer derude.






















Reglerne er simple som altid:
1: Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2: Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig, hvad din yndlings chokolade er og skriver din mail adresse også, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.

Vinderen bliver trukket fredag d. 25. marts.

17 kommentarer:

  1. Min yndlingschokolade er Ferrero Rocher , men jeg elsker også mozart kugler. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Min yndlingschokolade er alt ;) Men skal jeg vælge er det nok den hvide Rittersport med youghurtfyld :)

    miekrumme@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er med på alt chokolade. Dem med karamelfyld har en særlig plads.

    ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  4. Følger via BL.
    Elsker stort set alt chokolade.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Vi er en chokolade-familie. Så jeg er sikker på, at det vil blive nydt. <3
    betty3dk@gmail.com

    SvarSlet
  6. Mums, hvor lækkert!
    Jeg elsker chokolade med orangesmag. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Alt der har noget med nougat at gøre bliver spist med velbehag!!

    koldfoer12 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  8. musninamus@hotmail.com

    Min yndlings chokolade.. uha den er sværd. Jeg kan rigtig godt lide chokolade, men er især vild med hvid chokolade med nødder, eller rittersport chokoladen med chokolade mousse indeni. Wowsa den er god.

    SvarSlet
  9. Jeg elsker chokolade - spec. hvid og fløde chokolade, men den mørke er også fin ;-)

    SvarSlet
  10. Jeg er pjattet med nougat, så den mørkeblå Rittersport er guf for mig. Er også vild med Mozartkugler, men har ikke kunnet finde dem i flere år, så jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  11. Jeg er fast læser begge steder.

    Jeg er især til mørk chokolade med nødder eller appelsinsmag. After eight ligger også højt :-D

    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg er vild med mælkechokolade, gerne med rosiner og nødder

    SvarSlet
  13. Jeg følger via Bloglovin' :)
    Jeg ELSKER bare al chokolade generelt! Kinder chokolade er dog virkelig godt :D

    //Bettina
    Mrsspeechless (a) jubii.dk

    SvarSlet
  14. Følger via bloglovin :)
    Jeg er vild med chokolade - især her i graviditeten - men giotto, hvid chokolade og skildpadder er et hit her! <3

    - Jannie
    Jannienielsen000@gmail.com

    SvarSlet
  15. elsker stort set alt der starter med cho.......... men især guldbare med orangeknas er mums

    SvarSlet
  16. Elsker det meste choko.
    Men hvis nogen gad lave en lys med nødder& orangesmag, så kunne jeg ikke blive mere lykkelig. :)
    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy (a) hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg elsker generelt bare chokolade dog skal det være mælkechokolade :) Gerne med kokos, nødder, mint, karamel - ej okay nu må jeg stoppe ellers skal jeg vist en tur i Døgnnetto ;)

    God påske :)

    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet