torsdag den 24. marts 2016

Fuglene i min have - del 8

For en gennemgang af tidligere indlæg om fuglene, klik HER.

Af dem nævnt i sidste indlæg, holder solsorten Cuba stadig til her. Hun har fået sig en mage, der også kommer rigtig meget, og ham kalder jeg for Rammus efter en League of Legends karakter.

Jeg har fået en lille måge, der kommer på daglig basis. Den har grå vinger, og derfor kalder jeg den for Silver. Silver har rigtig mange fætre og kusiner, som den ind imellem tager med til fest på foderbrættet, men den er den eneste, der kommer fast hver dag.

Jeg er rigtig glad for at kunne fortælle, at jeg igen har fået en skade. Det er en af mine yndlings fugle. De er så smukke, men desværre er de meget sky, så den letter altid, så snart jeg kommer ud i køkkenet og opdager den gennem vinduet. Jeg kalder den for Skiffer.

Derudover har jeg stadig en del gråspurve og skovspurve, der kommer hver dag, så det er rigtig hyggeligt at kigge på foderbrættet for tiden.

Husk min GIVE AWAY der kører indtil i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar