søndag den 21. februar 2016

Ugen der gik: uge 7

Uge 7:

Det har været en uge, hvor jeg har været utrolig udkørt, så jeg har ikke lavet mange ting. Det meste af tiden er gået med at sumpe foran computeren eller fjernsynet. Lidt er der dog blevet lavet.

Casper og jeg tog til Odense mandag, hvor vi var både i Bilka, Ikea og Rosengårdcenteret. Vi var på jagt efter en ny tassimo maskine, en ny lampe, et nyt tæppe og en bordløber. Vi fik det hele på nær tassimo maskinen.

Jeg havde ondt i halsen tirsdag og onsdag, og tirsdag proppede jeg mig med halspastiller og varme drikke.

Min far lærte mig at hænge lamper op, så nu føler jeg mig lidt som en handywoman.

Casper måtte tilbage og bytte tæppet i Ikea, da det viste sig at have en stor plet på det, da vi fik det pakket ud. Lidt irriterende når Ikea ligger i en anden by, og vi skal spilde benzin på det.

Jeg var ude og spise hos mine forældre fredag, hvor min bror også kom sammen med hans drenge.

Der var boligmesse i Svendborg i weekenden, og vi besøgte den lørdag formiddag. Det var bedre end sidste år. Der var flere madboder denne gang, og det betyder jo også flere smagsprøver.

Vi var i biografen, hvor vi så Deadpool. Det var rigtig sjov.

Jeg bagte et franskbrød, da jeg stod med 7 dl kærnemælk, som jeg ikke anede, hvad skulle bruges til. Så jeg improviserede et franskbrød med havregryn og solsikkekerner. Det smagte godt.

I denne uge så jeg:
Sæson 4 af Suits
Den var lige så god som de tre første sæsoner, og nu venter jeg bare på, at Netflix også får sæson 5.
Capital c
En dokumentar om det såkaldte crowdfunding ovre i USA. Når folk ønsker at få hjælp til at lave et projekt, men de bliver afvist af firmaer, så kan de på internettet få crowdfunding af almindelige mennesker. Det var faktisk vældig interessant.

I denne uge læste jeg:
Niels Brinch og Jes Dorph-Petersen - Opklaret
En bog med 17 danske kriminalsager. Jeg bliver aldrig træt af at læse om disse sager. En god bog.

Nu vil jeg slæbe min udkørte krop over på sofaen og falde i søvn til noget wrestling på WWE Network.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar