onsdag den 24. februar 2016

Blå leopard tape i køkkenet

Jeg har netop været i gang med et projekt i køkkenet. Håndtagene på alle skabene og skufferne skulle have et makeover. Nogle af jer husker måske, at jeg malede dem lilla for et par år siden, men det funkede ikke rigtig for mig med den farve, og det skulle hele tiden males om, da malingen skaldede af, så i stedet for skaffede jeg noget gaffatape. Jeg har haft tapen liggende i to måneder til dette formål, men jeg har bare ikke kunnet overkomme projektet før nu, da jeg ikke vidste, hvor længe det ville tage. Det tog "kun" en time, men min ryg er helt smadret nu. (Skæv ryg - den kan ikke klare meget.) Jeg er dog tilfreds med resultatet og kan meget bedre lide det, end da jeg havde malet håndtagene lilla.


























































Hvis I er interesserede i samme tape, så kan den købes i Panduro, og den hedder Blue Leopard.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar