søndag den 28. februar 2016

10 spørgsmål

Så har jeg igen set en "spørgerunde" på 10 spørgsmål hos Pia Lyng (dog lavet af en anden blogger - hendes navn står på Pias side), og jeg har valgt at hoppe med denne gang igen.

Er der noget du ikke kan tåle? 
De fleste mærker af vaskepulver og skyllemiddel. Jeg aner dog ikke præcis, hvad det er, jeg er allergisk over for i dem, da jeg er blandt de 5% af mennesker, der åbenbart er allergisk over for ting, man ikke tester for. Jeg har arvet det fra min mor. Vi kradser os simpelthen til blods, når vi kommer i kontakt med de forkerte mærker. Derudover kan jeg ikke tåle teatersminke og falske tatoveringer.

Har du nogensinde været på en form for kur?
Jeg prøvede en udrensningskur for 11-12 år siden, hvor man flere gange om dagen skal drikke et glas vand med citronsaft, cayennepeber og honning i, men det virkede ikke. Jeg prøvede også 8 timers kuren i tre måneder, hvor jeg heller ikke tabte noget som helst.

Er der noget du tænker meget på lige for tiden?
Mine depressioner. Jeg synes, jeg svinger lidt op og ned for tiden, og jeg må jo nok erkende, at jeg igen er faldet i en lille en.

Din top 3 over ting du gerne vil købe?
En ny bil, et hus og en tablet.

Hvad glæder du dig mest til, til sommer?
Varmen.

Hvad skal du i morgen?
Se wrestling med Casper.

Hvad bruger du alt for meget tid på lige for tiden?
Det nye spil Farm Empire på Kom Og Vind.

Hvis du skulle undvære et socialt medie, hvilket skulle det så være?
Twitter.

Hvad for noget legetøj legede du mest med da du var barn?
Barbiedukker.

Er der noget, som du et eller andet sted gerne vil prøve, men så alligevel ikke tør?
Bungee jump.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar