mandag den 25. januar 2016

Ugen der gik: uge 3

UGE 3:

Denne uge har været en total afslapningsuge foran flimmerkassen med Netflix kørende.

I denne uge har jeg set:
Vejen til Guantanamo
En chokerende dokumentar om nogle stakkels muslimske britter, der bliver anklaget for terrorisme og smidt i det skræmmende fængsel og bliver tortureret i to år.
Abduction
En actionfilm som egentlig var fin nok, men jeg er dog ikke den store actionfan.
Oculus
En gyserfilm med den ting der skræmmer mig mest i gyserfilm: ting der kommer ud af et spejl. WWE studios har været ind over at producere denne film, så jeg har længe ønsket at se den. Den var overraskende god. Der var ikke jumpscares scener, hvilket jeg var rigtig glad for. Mange nyere gyserfilm klarer sig desværre kun på disse jumpscares i stedet for rent faktisk at få lavet et manuskript, der er skræmmende i sig selv, men denne film har gjort det modsatte, hvilket jeg er rigtig glad for.
Aliens on the moon: The truth exposed
En dokumentar om den første månelanding med billeder fra dengang, som folk mener beviser, at der er aliens på månen. Den startede ret godt, men til sidst blev den bare ved med at gentage sig selv og begyndte at blive kedelig.
72 dangerous animals: Australia
En dokumentar serie på 12 afsnit om de 72 farlige dyr i Australien. De fortæller om 6 dyr i hvert afsnit. De dækker alt lige fra myrer til hajer, og det var en rigtig spændende og lærerig dokumentar serie.
Chelsea does
En ny dokumentar serie på fire afsnit, hvor Chelsea Handler er ude og prøve nogle forskellige ting. De fire afsnit har undertitlerne: Chelsea does marriage, Chelsea does Silicon Valley, Chelsea does racism, Chelsea does drugs. De tre første afsnit var rigtig gode, men jeg var ikke så vild med drugs episoden.

I denne uge fik jeg læst:
Per. J Andersson - New Delhi-Borås
Den var så kedelig.

Jeg var ude og spise hos mine forældre både fredag og søndag.

Jeg havde kontakt til Dyrenes Beskyttelse i håb om at hjælpe katten ved siden af, hvis ejer ikke har været hjemme i over en måned, men lovgivningen tillod desværre ikke dette. Jeg har lavet et blogindlæg omkring dette, hvis nogen har misset det.

Der tikkede 100 kr ind på min konto fra Ude og Hjemme for endnu et læsertip. Det er tredje gang, det sker. Gad vide hvilket læsertip de har valgt denne gang, og hvor lang tid der går før det kommer i bladet?

Mit eneste par sorte jeans døde. Dagen efter fandt jeg et par nye sorte jeans i Kvickly. Ikke lige så pæne som de gamle dog, men de sidder fantastisk godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar