søndag den 17. januar 2016

Ugen der gik: uge 2

UGE 2:

I denne uge fik vi smagt på de nye carte d'or is med creme brulee smag og salt karamel smag. De smager ikke særlig godt, så dem vil vi ikke købe igen.

Elisabeta (det har jeg døbt bilen) var et smut forbi mekanikeren for at få skiftet olie og filter. De havde egentlig ikke tid til os, da jeg kom uanmeldt forbi, men de var søde at presse os ind. Det var imens, jeg ventede i venteværelset, at jeg hørte om David Bowies død. Så trist. En legende er faldet.

Jeg forkælede mig selv med to nye parfumer. Fame af Lady Gaga og Royal Revolution af Katy Perry. Nej, jeg er ikke fan af nogen af de to kvinder. Jeg køber bare de parfumer, jeg kan lide duften af.

I denne uge fik jeg set:
Ring in the holiday 
Endelig fik jeg set det fulde show af WWEs julespecial.
The wolf of Wall Street 
Lang film på 3 timer, men de første 2½ time fløj bare derud af med masser af humor. Den sidste halve time var dog lidt træls at komme igennem.
Sæson 6 af Glee 
Den sidste sæson er kommet på Netflix, og det var rart at få afsluttet serien. Sæson 5 trak serien meget ned, synes jeg, men sæson 6 her hev den tilbage op på det gamle niveau.
Sæson 2 af The 100 
Sæson 2 er kommet på Netflix, og den har jeg ventet på. Det første afsnit var temmelig tamt, men derefter steg det stødt, og sæson 2 var lige så fed som sæson 1.

I denne uge fik jeg læst:
Sigurd Hartkorn Plaetner - Folk med begge ben på jorden hænger på træerne
29 historier taget fra hans eget liv. Den var virkelig morsom.
Mikale Børsting - Isams historie
Godt skrevet. Jeg lærer dog aldrig at forstå, når folk vælger den kriminelle løbebane.

Jeg prøvede at lave citronkugler, men det var ikke den store succes.

Jeg meldte vores nabo savnet til kommunen, da de har sat hende ind i lejligheden og betaler hendes husleje. Hun har ikke været hjemme i over en måned nu, og hendes kat løber rundt og græder, da hun ikke kommer hjem og fodrer den. Der er vist en nabo, der fodrer den, men den mangler jo kærlighed. Naboen er dybt alkoholisk, så jeg frygter, hun ligger død derude et sted. Kommunen takkede og sagde, de ville sende min henvendelse videre til politiet. Dette har jeg dog allerede forsøgt, men de vendte ikke tilbage på min anmeldelse.

Jeg havde et læsertip i Ude og Hjemme, så det tjente jeg 100 kr på.

Jeg var ude at spise hos mine forældre onsdag, hvor min svigerinde og to nevøer også kom og spiste med.

Jeg nåede de 60 km i januar udfordringen.

Det var ugen, der gik. Lige nu sidder jeg og nyder en bailey med hasselnød smag, mens Casper er på arbejde i Rema. Han har i øvrigt i denne uge fået 14 dages praktik på Hotel HC Andersen i Odense, som han skal starte på i morgen, så det er rigtig spændende.       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar